Tuesday 7 May 2013

Dr.Denim

I keep hearing people flying about Dr.Denim but never bought jeans from them before. Then one late night I decided to go for it and ordered their Kissy jeggings from Asos.com. Well must say that I'm very pleased, these are super confy and I love the the details.

Reason I bought jeggings instead of propa jeans is just because I want my jeans to be the perfect fit, and I'm too lazy to do exchanges online. For me it's always hard to buy jeans, so jeggings are easy option. Maybe I'll try some more of these jeans in store and see how the other styles fit. Meanwhile I got my eye on pair of super highwaisted jeggings from Dr.Denim online. Maybe I'll go for that one too!

You never tried this brand? Any opinions?

Oon kuullut monen ihmisen hypettävän Dr.Denimin farkkuja,, mutta en itse ole ikinä saanut aikaiseksi hankkia paria. Kävipä sitten niin, että yhtenä myöhäisenä iltana päädyin netistä tilaamaan Dr.Denimin kissy jeggingsit Asokselta. Eikä kaduta. Nämä jeggingsit on tosi mukavat ja rakastan näitä kaikkia pikku yksityiskohtia joita niistä olen löytänyt.

Syy miksi päädyin jeggingseihin kunnon farkkujen sijaan, on se, että mun aina ollut vaikea löytää hyvin istuvia farkkuja. En ole oikein innostunut ostamaan netistä muita kuin varmoja hankintoja, sillä postissa palauttaminen on vaan liian raskasta. Voi olla, että päädyn joku päivä liikkeeseen sovittelemaan lisää kyseisen merkin tuotteita,, mutta sillä välin oon iskeny silmäni Dr.Denimin super korkea vyötäröisiin jeggingseihin. Voisi hakita myös niiden tilaamista!

Oletko itse kokeillut farkkuja kyseiseltä merkiltä? Mielipiteitä?
xx Leena

2 comments:

  1. Näyttääpä hyvältä noi jeggingsit! Mulla tais joskus olla yhen Dr. Denimin farkut ja ne oli ainakin ihan supermukavat päällä :)

    ReplyDelete
  2. Kiitos! Oon niin rakastunut toho ice lookkiin :)

    ReplyDelete